I MORGON ÄR DET VÅR TUR.



Då drar vi till FORMEX, jag och Erika. Vi får också med oss Cia från
CIA´S en av klädesbutikerna här hemma. Kommer bli trevligt...
Ska försöka hinna med att träffa min "gamla" chef där borta också
från tiden på FLORABUKETTEN LOTTA.
En årlig grej sådär att hinna minst att heja på varandra om inte luncha ihop.

Tror det mest kommer bli att kika och få inspiration.
Klart några ordrar lär läggas på plats också.
Har redan koll på det mesta som ska tas hem till butiken.
Men alltid kul att se det live också, få klämma och känna lite.

Nästa vecka är också den sista med sommartider i butiken.
Sen kör vi på som vanligt igen.

Alltså nästa vecka; VECKA 33
ÖPPET TORSDAG - FREDAG 10-18 LÖRDAG 10-14.


Foto:Formex.se


Kommentarer
Postat av: Mamma iza

Hejsan. Jag var där i går fredag... Kommer att komma åter.. så roligt att gå runt och kolla... och få ideer. Hoppas du hittar massa nytt, för de gjorde jag.

2010-08-14 @ 20:16:04
URL: http://horneforsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0