GODIS BUTIK ELLER BLOMMOR.

I fredags agerade BlomsterDesign godis butik.
Eller i alla fall nästan, jag packade alla godispåsar
till skyltsöndagen och tomten här inne.
Å godispåsar blev det, båda diskarna blev fulla och
likaså golvet bakom disken så en liten gång fram till kassan
det var allt jag hade att röra mig på innan ICA kom och
tog in dem till sig dagen efter.
Kunderna både stora och små funderade lite
hur det kom sig att det var
så mycket godis bland alla blommor.
Men dem förstod mer än väl när jag berättade
att det var tomtens!



Foto:BlomsterDesign.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dessa påsar mumsar vi nu från :)

2010-12-04 @ 19:36:45
URL: http://jennyshem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0