JULKLAPPS KVÄLL I BUTIKEN.



I onsdags förra veckan hade vi julklapps kväll i butiken.
Från 18:30 till 20:00 var det full fart i butiken.
24 härliga tjejer i samma lokal.
Det handlades blommor, julklappar, gardiner, smycken och
allt möjligt annat skojigt. Full rulle minst sagt.
Till min hjälp hade jag Viveca som visade härliga ta hand
om dig själv saker för alla shoppingsugna.

Om ni är sugna på att komma nästa gång vi drar igång lite VIP
i butiken så maila mig gärna så vi vet att du är intresserad.
(Namn och telnr vore toppen) till
[email protected] det går självklart också bra
att kika in i butiken. Så hör jag av mig när det blir dags igen.
Har ni några ideer på vad ni vill ska hända i butiken så
tar jag tacksamt emot dem också.

TACK ALLA FÖR EN TREVLIG KVÄLL!

Foto:BlomsterDesign.


Kommentarer
Postat av: Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Jag missade det :( hade helt glömt bort det. Så typiskt eftersom jag velat gå :)

2010-12-21 @ 14:47:46
URL: http://carpeannah.se
Postat av: Åsa

Tack för en så underbar kväll dettta måste ni göra om.

2010-12-28 @ 07:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0