ÄNTLIGEN.

Det var på tiden tänker nog många som känner mig väl....


Äntligen blev den min och den är underbar.
Har nämligen skaffat mig en systemkamera.
En Canon EOS 450D blev det,

den jag har gått och suktat efter så länge nu.
Har spenderat dagen mellan alla kunder med att fota i butiken.

Är så kul att ta kort med den här kameran,

har mycket att lära märker jag. Men så kul de ska bli.

I helgen åker jag och sambon tillsammans med vänner till High Chaparral.

Så här ska de fotas både det ena och det andra.

 

Foto:BlomsterDesign.


Kommentarer
Postat av: Frida

Va roligt med en ny kamera! Hoppas du kommer att trivas med den. Jag har en Canon 1000D som jag älskar att fota med :)

2010-06-13 @ 23:09:56
URL: http://friida88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0