PÅSK 150KR.




Foto:BlomsterDesign.


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Elli, Jättefina arrangemang du har gjort.

Ibland längtar jag tillbaka till blommornamen bara ibland.

Ha det bra!

2010-03-28 @ 10:59:40
URL: http://www.nyinreda.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej Elli. Vad fin den är den nya bloggen. Har ju självklart kikat in förut men utan att lämna något spår efter mig. Hade planer att vara förbi butiken då det var superrabatt på snö, men inte blev det av inte...

Appropå mitt smycke så visst, skicka det på vinst och förlust (jättegulligt av dig att du kan tänka dig att göra det). Jag köpte det för kontanter så mitt enda "bevis" att jag åkt med båten är ett kontoutdrag (men ej på smycket)så det lär ju inte göra nån nytta.



Tittar förbi nån dag i veckan. Tänkte köpa med mig en påskpresent till svärmor och har visst fått ett uppdrag att köpa en diskmedelspump i rött. :)



Ha det så bra så ses vi snart.



Kram Jenny

2010-03-28 @ 22:11:14
URL: http://jennyshem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0