I DRÖMMARNAS LAND.

Dem som känner mig vet att jag länge länge gått

och drömt om att äga en systemkamera.
En Canon har legat på min önskelista och i mina drömmar i flera år.
Men ännu har ingen kommit i min ägo.
Jag älskar att fota och med en butik/blogg full med

blommor och inspiration vore ju en systemkamera guld värd.
Tänk så mycket härliga blommor så mycket fina

saker som skulle kunna hamna på bild. 

Just därför, för att jag älskar att fota var jag bara tvungen
att klicka mig in på Smartsons sida och anmäla

mitt intresse som testpilot till Canon EOS 550D,

tänk vilken dröm att få fota med den.
Det skulle verkligen göra mina dagar om det blev verklighet.

Så jag fortsätter drömma och drömma om min systemkamera

och hålla tummarna att det en dag är en sådan jag

håller just i mellan mina tummar.




Foto:Canon.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0