STOCKHOLMS MODE VECKA.


I onsdags i förra veckan var jag med Cia på Cia`s till
Stockholm och modemässan. Oj vad mycket fint det fanns att
kika på. Många läckra kläder, väskor och smycken som gärna hade
fått komma hem till mig. Lite kul att se mönster och färger för vad
som kommer komma till butikerna i början på nästa år/till våren.
Jag försökte mitt bästa med att vara smakråd och tycker vi fick
till de bästa av dem bästa plaggen på alla de ställen vi besökte.
Han också med att ta en sväng runt och kika vad alla övriga hade
att erbjuda och det var många röda trådar och på vissa ställen
många underliga plagg. Men i det stora hela så blir det mycket färg!
Kikade in till Björn på Snö Of Sweden och heja lite och vi han med ett
besök i chandras monter där vi köpte lite gosaker att ta med hem.
Kikade lite extra hos Våga och dem är verkligen också duktiga på
smycken. Så mycket fint. Hade turen att få en varsin ring och ett
annat hänge med oss därifrån.
En toppen dag med andra ord, tack Cia för att du ville ha med mig.

Foto:BlomsterDesign.

Kommentarer
Postat av: cia

Tack,jättekul att du var med mig,så man hade nån att

bolla med när man hade svårt att välja.

Så nu ser vi fram mot formexmässan,vi hörs vidare om det,åka vill jag.

kram cia

2011-08-20 @ 13:59:56
URL: http://ciasmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0