SEMESTER FÖR CHEFEN.

Som vanligt i början på det nya året brukar jag unna mig lite semester.
I år blev det inte bara två eller tre dagar utan en hel vecka!
Då sambon fick ledigt sina tre arbetsdagar så passade vi på
att slå på stort. Min första hela lediga vecka på 5 år!
Vi passade därför på att åka hemifrån så vi verkligen skulle
koppla av och komma från allt där hemma.
Därför befinner vi oss 60 mil norrut, i Umeå hos nära och kära.
Butiken är STÄNGD denna vecka men jag återkommer
på måndag med nya krafter och mer inspiration.
Kan hända jag kikar in här med en liten bild eller två om inte
annat så ses vi på måndag.


God fortsättning på det nya året önskar jag er!


Kommentarer
Postat av: Mamma iza

De gör du rätt i!!! Hoppas ni kommer att ha jätte mysigt!!!

2011-01-04 @ 16:39:48
URL: http://horneforsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0