GÅR I VÄNTANS TIDER.

Ja faktiskt gör jag det, både i den ena och andra bemärkelsen.
Sent i höst kommer det nämligen en liten bebis.
En liten blomster flicka eller pojke och det ska bli så underbart.
Därav mycket frånvaro här på bloggen då jag inte mår vidare bra.
Men jag hoppas ni har överseende med det.
Jag försöker hålla er uppdaterade ibland i alla fall.

De andra jag väntar på just nu är gardiner från fondaco.
Förra veckan var säljaren ute och visade mängder med fina saker.
Både sånt som kommer nu och kommer komma i slutet på sommaren.
Bland annat så beställde jag dem söta gardinerna jag skrivit om tidigare.
Dem där till barnrummet med spöket laban på.
Dock blev det tror jag bara paneler, ska testa och se om dem kan
vara av intresse i så fall kanske de kommer hem andra också.

Dem kommer i vitt så dem ska passa både flicka och pojke.

Foto:Fondaco.se


Kommentarer
Postat av: Mamma iza

Helt underbart för dig!!! GRATTIS till er båda! De rullar på här oxå, tiden räcker som inte till alla dagar =)

Jo jag kommer att vara ledig lite och kommer att ha sommartider. torsdag till lördag kommer jag ha öppet. Måste få vara ledig. Ska du till formex? ska sj dit på fredan men har ingen att gå me! Inte än iaf. Massa kramar

2011-06-10 @ 09:42:59
URL: http://horneforsblommor.blogg.se/
Postat av: Malin

Så roligt, grattis! Förstår att blogguppdateringarna kanske minskar (själv har jag noll blogginspiration just nu :P), men kommer fortsätta kika in hit de e så roligt att läsa din blogg :)

2011-06-13 @ 18:49:22
URL: http://malinjo.blogspot.com
Postat av: Susann

GRATTIS!!! Åh va roligt!! Själv fick jag en liten Edwin i november, precis dan innan jag skulle julskylta, så det blev inget av med det;)Grattis åter igen. Kram.

2011-06-14 @ 12:40:34
URL: http://spirainredningvaxter.se
Postat av: Frida

Grattis till dig! Hoppas du mår bättre snart.

2011-06-16 @ 18:28:49
URL: http://friida88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0