LABAN OCH LILLA ANNA PÅ GARDINEN.

Väntar fortfarande på gardinleverans från Fondaco.
Min rest verkar inte vilja komma och jag väntar och väntar.
På måndag ska jag slå dem en signal igen och höra.

Funderar på att lägga till något i beställningen.
Såg att dem hade fått in söta barn gardiner nu också.
Skrev om hissgardinen med Laban på tidigare.
Men nu fanns den också i panel och kanal/öljettlängd.
Kan de vara något som går hem tro.
Vad jag förstod så fanns Laban i blått och vitt och då
antar jag att Lilla Anna/Laban finns i rosa och vitt.
Var dåligt med info där. Men söta var dem.



Foto:Fondaco.se

Kommentarer
Postat av: Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Dom var supersöta!! Men jag har personligen lite "svårt" för laban och anna :/

Men mera barngrejer gillas ;)

2011-05-09 @ 22:43:14
URL: http://carpeannah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0