GARDINER TILL VÅREN.

I början på ett nytt år, efter alla julsaker är bortplockade och man bara väntar på våren så blir i alla fall jag alltid sugen på lite nya saker när man ska piffa där hemma. Fondaco butikens gardinleverantör har som vanligt många nyheter så här inför våren. Paneler, öljetter, knytbandslängder, hissgardiner m.m. Senare i veckan ska det beställa av dem och jag har redan många som har hört av sig och beställt sina favoriter för leverans. Någon fler som är sugna och vill köpa några? I så fall är det bara att höra av er. Eftersom det går på halvfart i butiken kommer jag inte ha hem ett lager att ha i butiken utan ni får beställa av mig och jag tar hem i stället.

Paneler 2 pack 219:-
Öljett knytband veckband och kanallängder 2 pack 398:-
Hissgardiner 100 120 140 cm 249:- 269:- 298:-
Kappor 198:-

Klicka HÄR för att komma till fondaco.



Foto:Fondaco.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0