DET HÄNDER SAKER.

BlomsterDesign är inte längre butik utan enbart mitt företag.
Nu ska jag vara mammaledig med vår lille Theo och bara njuta.
Lokalen är lämnad till nästa hyresgäst, nu kommer jag göra brudbuketter,
fest arrangemang, begravnings binderier och liknande hemma i stället.
Jag kommer fortsätta sammarbeta med FONUS och göra deras binderier
i Österbybruks området.
Samt att jag kommer vara med kunden hela vägen
från första samtalet till begravningen, först för att lära men så småningom
också på egen hand när Theo blivit lite större.

Jag har många idéer och planer för framtiden så ni kommer helt klart
se mer av mig även fast jag inte längre är i en butikslokal.
Något som står på önskelistan är blomster kurser...
Bukett bindning, dörrkransar, arrangemang, julgrupper m.m.
Jag är öppen för era förslag och önskemål.
Kontakta mig jag hjälper er gärna även nu när jag är mammaledig.
[email protected] eller 072-9047502.

Jag kommer blogga om allt i från fd butikslivet, vad som händer för mig/
företaget nu, blommor och trädgård, nyheter och inspiration, fotografering, leverantörer, andra företag i min närhet, familjelivet och mycket mer. Allt som kommer i min närhet och jag hoppas ni fortfarande vill hänga med mig.

LIVE YOUR DREAM, I DO...

/Elli, BlomsterDesign.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till med allat nu då!

2012-03-10 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0