PREMIÄR!

Sådär ja. Nu va bloggen äntligen klar, som jag har längtat att få flytta den dit. Innan kunde ni läsa den här. Tanken är att följa samma mönster som på den förra men kanske tillföra lite extra krydda i form av lite nya inslag vilket givetvis kommer märkas under resans gång.

Allt började den 27 mars 2008. Min vän Sara var och hälsade på mig på jobbet och fick idéen att jag borde faktiskt ha en blogg. Hon tyckte det vore himla kul om jag börja skriva lite om butiken och visa lite bilder. Då från början va tanken mest att göra det bara för att samla alla minnen på samma ställe och kunna visa henne och alla andra nära vad jag höll på med då alla inte finns i min närhet. Så sagt och gjort fixade hon en blogg till mig samma dag.

Och nu sitter jag här med min andra blogg.. fortsättningen... Min förhoppning är att blogg.se har lite mer att erbjuda än Metrobloggen hade. Bildkvaliten va usel och det gick inte att göra allt de där man ville. Men nu ser jag ljust på bloggandet och med hjälp av... Sara igen så har jag nu en ny design och fler möjligheter.

Tusen tack Sara för all din tid och hjälp! (Saras egen blogg hittar ni här.)


Foto:BlomsterDesign.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0