KLART MAN MÅSTE GÖRA OM.



I fredags hade jag min pappa på besök i butiken.
Jag hade sedan tidigare bestämt mig för att göra om ena väggen
i butiken... en vägg som på något vis alltid försvinner.
Den syns inte, den smälter in för bra och ligger
tydligen helt fel i kundernas synfält.
Så var det även då förra ägaren hade butiken.
Lite synd att de ska vara fönster på väggen så
man inte riktigt kan använda väggen till fullo.
Inte är fönsterna till butiken heller så kan trolla bort dem.
Dem tillhör ett fika rumt till en lokal i källaren under butiken.

Men i alla fall så hade jag planer på att byta färg på väggen.
Nu skulle den verkligen synas!
Men i stället blev de en rust av nuvarande färgen och alla
hyllor flyttades om och nya kom upp.
Tur att man har en sån duktig pappa som gärna ställer
upp och hjälper sin dotter med alla de små och stora ideer.

I lördags hade jag fullt upp i butiken så kom inte så långt med
upp plockningen på hyllorna.
Men barnavdelningen fick i alla fall byta plats i butiken
för ett tag. Får de som den får stanna kvar eller flytta igen.
Resten av hyllorna ska jag ta tag i under dagen i dag
och i morgon. Planerna är svart svart svart.
Får se om jag kan hålla de.

Dem fina elefant boxarna från MAIRO kom till butiken
i slutet på förra veckan. Så himla fina!
Dem är från vår nya leverantör La Shelf.



Foto:BlomsterDesign.


Kommentarer
Postat av: Annah - Livet som tvåbarnsmamma

ah men åh vad fina boxar!! Marios elefanter är så fina, har både väska och filt :) Känns som att det är dax med ett besök i butiken snart!

2010-10-04 @ 12:53:46
URL: http://carpeannah.se
Postat av: Linda

Tack , det är ju så himla kul nu när allt nytt kommer. Man får verkligen extra kraft när man får göra nytt över allt.

2010-10-04 @ 19:34:42
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu sitter jag här och undrar, vilken vägg är det där??? Som har två små fönster??? Får nog komma in på ett besök snart jag med och titta runt. Gillar också de där elefantmönstren. Underbara! Kram

2010-10-06 @ 12:57:34
URL: http://jennyshem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0