MILJÖGÅRDEN.


När man minst anar det kommer dem, leveranserna! Då inte dem små utan dem stora.
Till min förvåning stanna posten här utanför nyss. Jaha ett litet paket vad kan de vara?
Ut kommer dem med det största jag fått på länge. En gigantisk pall från Miljögården.
Massor med nytt fint till butiken då mest vårsaker.. Men vart är våren? 

 

Så i stället för att städa kontoret som stod på schemat idag lär det bli 
uppackning av nya varor. 
       Super spännande då allt detta beställdes på formex i januari och jag minns
knappt hur hälften av alla sakerna såg ut.

Rena rama julafton dem kommande dagarna alltså! 

 Foto:Miljögården.com & BlomsterDesign.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Elli! Ja, visst känns det som julafton när man får hem nya varor. Vi fick också nyligen en leverans från Miljögården. Inte bara en utan två pallar. Wow, alltså. Man blir så kär i deras saker. Jag vill ha allt... Underbart charmiga krukor och lyktor mm

2010-02-23 @ 20:10:51
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0