SEMESTER FÖR CHEFEN.

Ikväll åker vi norrut och de ska bli så himla

skönt med semester en bit hemifrån.
Vissa saker måste så klart ändå göras som har med butiken att göra.
Men det störta och mesta kan man ändå släppa och lämna hemma.
Vilket ska bli väldigt skönt efter en vår med massssor av jobb.

Så ikväll packar vi in oss i bilen och drar iväg till

vattnet stugorna och släkten.
Eftersom jag har en toppen familj som ställer upp så

kommer butiken att må bra ändå.
Dock stängd till viss del som annars på sommaren men
den kommer pysslas om i alla fall.

Bloggen kommer jag nog inte kunna slita mig ifrån

så lite bilder hemifrån butiken kommer det nog poppa upp ändå.
Hoppas ni alla får en trevlig och mysig helg.... det ska jag ha, i massor.



Foto:BlomsterDesign.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0