TÄVLING.

Många med mig längtar till vår och sommar och för att
skynda på det hela lite tänkte jag bjuda in er alla till en liten tävling.
Priset är en röd changetta med tre härligt somriga manschetter
(värde 180:-) från CultDesign/BlomsterDesign.

 

Tävlings regler:
Med ändrade planer.. .. .
Maila/bjud in minst 10 vänner och tipsa om bloggen och facebook gruppen.

För att få fart på tävlingen kan alla med egen
blogg nu skriva ett inlägg och tipsa om tävlingen där.
Kommentera nedan med länk till inlägget.


Lämna en kommentar på bloggen/mailen att du är med och tävlar.
[email protected]

Du kan självklart vara med vart du än bor, vinsten kan skickas.
Tävlingen avslutas måndag 29 mars 12:00 och avgörs genom lottning.

LYCKA TILL!

Foto:BlomsterDesign.


Kommentarer
Postat av: Smilla

Jag har inte mailat 10 personer men gjort ett inlägg på min blogg om tävling. Förstår om jag inte får vara med i utlottningen eftrsom jag inte följer tävlingsreglerna men hoppas ändå att det är ok att jag tipsar om tävling. ( hoppas att många av mina läsare tittar in hos dig och att jag kankse kan få vara med i utlottningen ändå;)

Här är mitt inlägg; http://smillasplats.blogg.se/2010/march/tavling.html#comment

2010-03-13 @ 08:00:48
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag vill gärna vara med i tävlingen.

Har mailat dig :)

Har ingen egen blogg.

/Saga

2010-03-16 @ 14:45:47
Postat av: Matilda Westergren

Tänkte bara tala om att jag är med i tävlingen :). Men har tyvärr ingen egen blogg, men har facebook.



Kram

2010-03-16 @ 16:07:24
Postat av: Johanna

Hej hallå =)

Roligt med tävlingar....I love tävlingar hihi

Har mailat dig dom jag har tipsat =) Kram så länge MVH Johanna

2010-03-17 @ 16:09:35
URL: http://stinsenbrinner.blogg.se/
Postat av: Elin Karlsson

Har tipsat om din hemsida och tävling på min blogg, för jag vill ju naturligtvis också va med och tävla om dessa super trevliga Cult prylar! :) Kram

2010-03-26 @ 11:07:00
URL: http://lonnholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0