5KNOP

 

Då min morfar gått bort for vi upp för begravning nu innan helgen, så vi har spenderat några dagar uppe i Umeå. I fredags var vi ute och åt efter begravningen. Stället charmade mig totalt med dess inrednings detaljer och super god mat. Kunde inte hittat nåt mer passande ställe att äta på. Somrarna sen liten har jag spenderat ute vid vattnet hos släkten här uppe så det marina temat passade ypperligt.

 

Något som skulle passat restaurangen riktigt bra är CultDesigns marina detaljer. På tal om det är en pall från samma ställe på väg till butiken. Lyktor, påsk grejer och annat smått och gott vissa passande nog i blått och med stjärnor.

RISTORANTE 5 KNOP

Foto:BlomsterDesign.

 

 

 



Kommentarer
Postat av: c

du är ju otrolig sitter du o fixar sånt här undertiden du åker???

2010-03-07 @ 16:13:29
Postat av: Johanna

Hej gumman =) Hoppas begravningen gick "bra".....jobbigt förstår jag kramarom

Mysigt ställe ni hittat för god mat =) Kram så länge

2010-03-07 @ 16:58:51
URL: http://stinsenbrinner.blogg.se/
Postat av: BlomsterDesign

Ja varför inte? man måste ju fördriva tiden lite ;) tråkigt att bara sitta bredvid i bilen medan herrn kör!

2010-03-07 @ 17:33:18
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0