ÄR FÖR TILLFÄLLET LITE FRÅNVARANDE.

Är lite frånvarande här på bloggen för tillfället.
Är alldeles för mycket att göra både i butiken och där hemma just nu.
Privat har jag varit i Ullared och shoppat loss i början på veckan,
handlat julklappar och lite skoj inredning.
Himla härligt med ett avbrott i vardagen.
Vi ha sålt vår ena bil och sambon jobbar förmiddag vilket betyder
att de måste ätas middag och hinnas med massor inom en timme efter
jag stänger butiken.. så stess stress stress.
Inte kul att gå upp och åka till jobbet vid 2 på natten.
Ska blir skönt nästa vecka när han har eftermiddags pass så de kan
bli lite gjort här hemma också.
Därför är jag trött som bara den och orkar inte med bloggen.

I butiken är de julpynt som gäller just nu, plocka upp kartonger
och prismärka alla fina saker.
I helgen ska vi också stå på julmässa på Österbybruks Herrgård.
Måste vara fjärde året i rad som vi finns med där uppe.
Mer om det ska jag försöka skriva i morgon.

I veckan har Ulrika från Snö of Sweden varit förbi butiken
och visat nästa kollektion.
Vi har också fått hem den senaste kollektionen från Snö.
Lagom levererat samtidigt som de snöa och blåste en hel del.. burr.
Har fotat lite idag så bilder kommer, finns så mycket snyggt!



Sitter vid sambons dator för tillfället så får bli lite
redan använda foton från butiken.....

Foto:BlomsterDesign

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0