INSPIRATION & NYA IDÈER.




Dem där två tidningarna ger mig ALLTID grymt mycket idéer och
inspiration. Kanske ibland för mycket så tankarna bara skenar iväg.
Men vad gör väl de, klart man måste hålla tankarna i rullning.

Just nu har jag många projekt igång och då gäller det inte min egen butik.
De ska fixas blogg design åt två goa tjejer, vi ska dra igång årets
planering och genomföra en ballonglördag på torget, de ska fixas trixas
och planeras för lite upp piffning av en viss välkomnande sak (mer om det
senare i år) jag ska ge en butik en hjälpande hand med piffning, sjukt kul.
Mina tankar går på högvarv, så mycket idéer så jag vet inte var jag
ska börja riktigt.. de är bra med block och penna ibland så
man kommer ihåg alla knäppa saker man kommer på.

Till min egen butik finns det också många idéer och förslag
som jag ska undersöka framöver och dela med mig av
till han som ska få hjälpa mig med dem.. Han är världens
bästa så han kommer säkerligen göra mig en jätte tjänst som vanligt.

Foto:BlomsterDesign.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0