KAN NI INTE KOMMA SNART.

Nu vill jag ha hem alla nya fina saker som är beställda.
Inte om en månad om en vecka eller tre dagar utan NU.
Är så tomt här i butiken, jag vill göra om piffa och fixa.
Men de är inte alls lika roligt när hyllorna blir tomma och tråkiga.
När man inte kan ändra så mycket för det kommer ändå
se tomt och konstigt ut när man är klar.
Men men jag får väl stå ut ett tag till, dem lovar leverans inom
ett par veckor från dem två störta leverantörerna och sen
får vi se när dem andra sakerna dyker upp.
Några leveranser har kommit men inte allt då mycket
är restat om och om igen. Och tro de eller ej så säljer
jag slut på det nya som kommit väldigt snabbt.
Tror kunderna också är sugna på alla nyheter nu.
Så snälla snälla leverantörer kan ni skicka varorna till
mig helst igår.

Nu går jag och städar lite så kanske tiden går fortare.

Hej så länge!



Foto:oninteriör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0