BRUDBUKETT PÅVÄG TILL KARLSTAD.



Min kusin gifter sig i morgon och jag har gjort brudbuketten idag.
Den ska fraktas från Österbybruk till Karlstad ca 35 mil
och jag hoppas och tror de kommer gå galant.
Härligt att få gå på bröllop och att dessutom få göra buketten.
Hoppas dem kommer bli nöjda och få en fantastisk dag.
I morgon är butiken stängd och jag ska njuta för fullt av lite
ledighet med bröllopet och hotellvistelse i helgen.
Hoppas ni alla får en skön helg.



I brudbuketten hittar ni: Hortensia, rosen Avant Garde, nejlikor,
prärieklocka i två färger, gröna björnbär, fresia, blåklint,
salall, blåbärsris och njurvinda.
Samt silvriga pärlor och silvrigt sidenband.



Foto:BlomsterDesign.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken underbar brudbuketten.

2011-06-05 @ 08:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0