KLÄDER FRÅN CIAS.


Klädesbutiken Cias här på orten har fått in denna snygging.
Nästan så man skulle passa på att handla så dem inte tar slut
lagom till jag får börja shoppa kläder igen. Den skulle nämligen
passa mig perfekt lite senare i år, lite närmare sommaren.
Gillar färgen också, jag och grått är rätt bra kompisar.
Finns dock i flera färger så det kan hända att de kommer med
mer än en hem till slut. Känner på mig att den kommer passa
mig utmärkt med antingen linne under eller med kofta utanpå.
Har för mig att den verkligen var ett fynd då prislappen sa 139:-.
Har jag rätt nu Cia? I vilket fall så är den såååå snygg.
Hoppas bara den sitter lika bra på också men de visar sig.
Blir nog ett onsdags besök på Cias i morgon när man är ledig.

Foto:BlomsterDesign.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0