JULMÄSSA OCH LUSSEBULLAR.

Denna helg är det julmässa här i Österbybruk.
Svenska slottsmässor är på besök i herrgården/ånghammaren.
Lite tidigt att gå på julmässa kan jag tycka men många är det
som besöker den trotts allt. Bilar och folk överallt.
Österby hembageri bakar lussebullar och jag har varit så sugen
på att testa om jag kan äta dem. Eftersom jag haft en rätt hård
graviditet hela vägen så har jag inte kunnat äta något fika alls
utan att må jätte dåligt. Å så idag kom bästa May på bageriet förbi
mig i butiken med en påse lussebullar.. Vilken lycka.
Efter åtta månader utan fika bröd är de rena rama lyxen nu när
jag märker att lussebullar funkar!
Tack May för att du är så gullig och tänkte på mig..
För er som inte riktigt vill ge er på lussebullarna än så kan jag
berätta att dem har mängder med annat smaskigt där inne också.
Ett toppen bageri med toppen personal <3


Foto:BlomsterDesign.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2012-03-18 @ 19:01:32
URL: http://hemförsäkringidag.se
Postat av: BlomsterDesign/Elli

Tack så mycket!

Olika ibland någon gång om dagen och ibland en gång i veckan.. de beror helt på hur mycket tid jag har eftersom jag precis fått en liten bebis och hur mycket jag har att visa :)

/Elli

2012-03-19 @ 10:12:10
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0