DET TAR EMOT.. MEN SÅ HÄR KOMMER DET BLI FRAMÖVER.

Där är mycket som snurrar för butiks ägarinnan just nu. De käraste hon har finns där hemma och är en liten pojke på 10 veckor. Hon slits mellan att göra de hon älskar, driva BlomsterDesign och att vara hemma och vara mamma på heltid. Både och fungerar inte och valet hamnar självklart på våran lille Theo. Att missa hans första år för att jag tillbringar all tid i butiken, den tiden kommer aldrig igen och även om de gör ont och är svårt att besluta så är han självklart mycket viktigare. Just nu är det heller ingen ide att ha någon annan som har butiken öppen åt mig. Alldeles för lugn tid på året så det är inte värt dem kostnaderna. Så för tillfället är butiken öppen endast på Fredagar 10-18 och Lördagar 10-14 och då hittar ni mig här. Hur länge det kommer vara så kan jag inte svara på. Om jag kommer ha butiken kvar? Svar nej om någon vill ta över så kommer jag sluta. Dock inte med företaget för det finns många andra planer för de här framöver. Jag kommer ta åt mig blomster uppdrag ändå, begravnings binderi.. brudbuketter och andra beställningar från er som önskar även när jag är hemma med vår lille gosse. Så tveka inte att höra av er. Idag är också sista dagen butiken är med i EuroFlorist. Så efter idag kan jag inte skicka några order eller ta emot några heller inte lösa in blomster present kort från EuroFlorist. Bud inom Österbybruk går dock i den mån de finns blommor i butiken. Presenter och inredning kommer de finnas så länge jag har öppet.

Hoppas ni har överseende och förstår detta. De tar som sagt emot men jag prioriterar min familj framför butiken. Ni som är sugna på att handla är hjärtligt välkomna in när jag har öppet. Och är de något tveka inte att höra av er. Hoppas vi ses!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till

2012-01-13 @ 12:01:37
Postat av: Josefine

Lycka till med framtida möjligheter!

2012-01-13 @ 14:42:27
URL: http://www.presenteriet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0